Mulla on hirveän kiukkunen ja vihainen olo. En tiedä olenko vihainen itselleni, poikaystävälleni vai elämälle joka ei tottele minun käsikirjoitustani vaan on omapäinen improvisoija.

Nukuin tosi huonosti. Poikaystäväni joi kännit ja lähti katsomaan läheiseen baariin keikkaa. Otin sen aluksi ihan hyvin, ajattelin että hyvä kun pääsee tuulettumaan ja minäpä olenkin erinomainen kun join kotona vain 4 olutta ja lopetin siihen. Paremmuudentunne ei kuitenkaan kestänyt pitkään. Odotin koko ajan vain poikaystäväni kotiintuloa.

Sitten kun se tuli kotiin, niin sen silmät oli punaset ja se oli ällöttävän humalainen. Oli sitten käynyt vielä snägärillä ja siellä tavannut kavereita ja niitä sen piirin tyttöjä. Ja taas mulla alko vihamittari nouseen. Onkohan se flirttaillut niille tytöille? Onko se oikeasti kiinnostunut jostain niistä? Saiko se nautintoa kohdatessaan tyttöjä?

Tiedän että noi arvailut on taas hullun mustasukkaisen ihmisen. MItä sitten vaikka olisi flirttaillut? Se kuitenkin tuli kotiin ja mun viereen. Mitä sitten vaikka tykkäis jostain niistä tytöstä? Sehän on vain sen ongelma jos silti pysyy liitossa minun kanssa.

Kaikki fantasioi, flirttailee, katselee muita, mutta Rakkaus on jotain harvinaista ja sitä ei löydä helposti.

Rakkaus antaa anteeksi.