Jes, eka bailaus-vapaa viikonloppu takana eli en ottanut edes saunaolutta koko viikonloppuna! Hyvä minä!!

Ironista on se, että oletin alkoholivapaan viikonlopun tarkoittavan sitä, että maanantaina on tosi reipas ja energinen olo ja hehkun hyvää oloa. No eipäs ole. Olin kyllä lauantainakin töissä, että ehkä se veloittaa tätä energiatasoani. Tuntuu etten ole päässyt kunnolla rentoutumaan. Tai ainakaan riittävästi.

Ehkä olen vain ahne. Saan olla kiitollinen siitä, että onnistuin päätöksessäni vaikka toinen puoliskoni vieressä joikin olutta. Huomaan vain kulkevani samoja uria huolestuneisuudessani, sillä väsyn siitä kun ajattelen mitä kaikkea mun täytyy ehtiä tehdä ja saada aikaiseksi tällä viikolla. Ihan tyhmää ajatella noin!

Step by step dargling, hengitän ja olen nyt tässä. En huomisessa, en ylihuomisessa enkä loppuviikossa.

Rakkautta ja pusuja kaikille alkavaan viikkoon!