Tein tänään melkein nollapäivän eli onnistuin tekemään vain yhdet pienen summan kaupat. Nämä kaksi viimeistä päivää töissä ovat olleet kyllä tosi raskaita, mutta olen yllätyksekseni selvinnyt niistä tosi hyvin! Huomaan että tulen joka päivä vahvemmaksi, kestän helpommin takapakit ja epäonnistumiset, ja nautin taistelun tuomasta huumasta. Tottakai välillä tuntuu että haluttaisi vain luovuttaa, mutta sitten löydän taas jostain positiiviset ajatukset ja uskon tulevaan menestykseeni.

Tänään tapahtuikin ihme. Töiden jälkeen huomasin että olin saanut sähköpostia yhdestä firmasta, jonne hain copywriterin töihin heinäkuussa. Olin jo unohtanut koko haun, koska sieltä ei kuulunut mitään ja pidin utopistisena ajatuksena sitä mahdollisuutta että minä pääsisin unelmieni työhön, jossa yhdistyisivät tekstin tuottaminen, ideointi ja markkinointi. No, näyttää nyt siltä että pääsen ensi viikolla työhaastatteluun Helsinkiin !!!!! Olen ihan häkeltynyt ja innoissani! 

Jos tulen valituksi tuohon työhön, josta unelmoin, lupaan olla valittamatta pienistä asioista ja lupaan kiittää joka aamu maailmankaikkeutta siitä että saan jälleen mennä töihin!! Plus, tästä kaikesta talouskriisistä viisastuneena lupaan laittaa rahaa säästöön ja elää säästeliäästi ja auttaa parhaani mukaan rakkaimpiani, jotka minua ovat hädässä auttaneet.

Uskon vahvasti että jokaisella koettelemuksella on tarkoitus jalostaa meitä olemaan se paras mahdollinen minä. Meissä kaikissa piilee uskomattomat potentiaalit!